طنز نوشته های شب امتحان
اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 17 / 3 / 1392
نویسنده : سمانه

    سر امتحان طراحی الگوریتم استاد سوالای میده که ما تا حالا ندیدیم ؛
    در عوض ما هم جواب هایی میدیم که اون به عمرش ندیده !

طنز امتحان, طنز شب امتحان

 

   واقعا آدم وقتی امتحاناش تموم میشه احساس میکنه دوباره متولد شده !
    من که همچین احساسی دارم شما رو نمیدونم ؟!
طنز امتحان, طنز شب امتحان

  با اینکه دوست ندارم سر به تنت باشه اما وقتی میگی :
    از صفحه ی چند تا چند حذف …
    دوست دارم پاشم وسط کلاس ماچت کنم
طنز امتحان, طنز شب امتحان

    یه چیز میگم امکان نداره دانشجو باشی و تایید نکنی :
    صبح بخوابی
    سر کلاس نری
    دوستات بگن استاد نیومد
    ای حال میده ، ای حال میده !

 




|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: سرگرمی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
Maryam در تاریخ : 1392/6/4/1 - - گفته است :
آره واقعا اگه هرروزبگن استادنیومد من به شخصه ذوق ازتوچشمام فوران میکنه بعدم کلاسای بعدرو هم خودمون میپیچونیم میگیم استاد نیومد

<-CommentGAvator->
سمانه در تاریخ : 1392/3/18/6 - - گفته است :
خوب یه راه خل بیشتر نداره اونم جوابش مشخصه،9.99

<-CommentGAvator->
sahar در تاریخ : 1392/3/18/6 - - گفته است :
سمان تو همین موندم ما ک سوالا رو نمیفهمیدیم چی میگه مسلما استاد میدونسته چی میگه ک اونا رو سوال داده اما درعوضش استاد نمیفهمه ما چی نوشتیم اما ما ک میفهمیم چی نوشتیم الان حل معادله نمره دادن برگه های ما از درجه چند میشه؟؟؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب